|
|
امروز: چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۰۶:۲۳
گفت‌و‌گو با مرندی، تنها لیبروی تیم ملی والیبال در المپیک
کد خبر: ۱۱۱۳۷۹
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۸
لیبروی تیم ملی والیبال ایران با اشاره به پشتیبانی مردم از تیم ملی والیبال می‌گوید: «در سال‌هایی که والیبال به اوج رسید، مردم بهترین پشتیبان تیم ملی بودند و از تیم ملی بخوبی حمایت کردند. امیدوارم با کسب نتیجه خوب بتوانیم جواب زحمات مردم را بدهیم.»
تمرینات تیم ملی والیبال ایران که از هشتم فروردین ماه به صورت جدی و با حضور 32 بازیکن آغاز شده بود، عصر شنبه در تهران به پایان رسید تا 12 بازیکن المپیکی والیبال ایران بامداد روز سه‌شنبه راهی ریودوژانیرو برزیل شوند. در آخرین تمرین تیم ملی، بازیکنان تیم‌های ملی الف و ب هر کدام به دو گروه تقسیم شدند و دو مسابقه درون اردویی برگزار کردند که تیم اعزامی به المپیک ریو موفق شد در این دو مسابقه با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی برسد و با برد در یک مسابقه درون اردویی به برزیل اعزام شود.

لیبروی تیم ملی والیبال ایران در خصوص وضعیت تیم ملی به خبرنگار «ایران» می‌گوید: «خدا را شکر همه چیز در اردوها  عالی پیش رفت و آخرین تمرین‌مان نیز در تهران با برگزاری دو بازی دوستانه انجام شد. خوشبختانه در آستانه المپیک و اعزام تیم مصدومیت بازیکنانی همچون امیر غفور و فرهاد قائمی کاملاً برطرف شده و شرایط تیم روز به روز در حال بهتر شدن است.»

مهدی مرندی با اشاره به رضایت لوزانو به وضعیت تیم می‌افزاید: «در آخرین روز دو بازی دوستانه برگزار کردیم و در طول برگزاری تمرینات خواسته‌های کادر فنی برآورده و نقاط ضعف تیم تا حدود زیادی برطرف شد و خود لوزانو هم از وضعیت تیم ملی کاملاً راضی است و این امید در بین بازیکنان وجود دارد که تیم ملی بتواند در ریو به نتیجه دلخواه دست یابد.»

او بیان می‌کند: «همه می‌دانند که المپیک میدان بزرگی است و بازیکنان هم کاملاً این موضوع را درک کرده‌اند، تلاش‌مان این است که در المپیک از حیثیت والیبال ایران دفاع کنیم، تیمی که در سال‌های اخیر به نتایج خوبی دست یافت و در سطح اول دنیا با بهترین تیم‌ها رقابت کرد و گاهی پیروز بود و گاهی با وجود شایستگی نتیجه را واگذار کرد.»

تنها لیبروی تیم ملی ایران در المپیک با اشاره به بازی نخست تیم ملی مقابل آرژانتین می‌گوید: «قطعاً بازی سختی مقابل این تیم در پیش خواهیم داشت چرا که ولاسکو شناخت خوبی از تیم ما دارد اما از سوی دیگر لوزانو هم بخوبی آرژانتین را می‌شناسد و این امید وجود دارد که تیم ملی بتواند در نخستین دیدار آرژانتین را شکست دهد و شروع خوبی در المپیک داشته باشد.»

مرندی ادامه می‌دهد: «تیم ملی در گروه نسبتاً آسانی قرار گرفته و از نظر من رقبای اصلی ما در گروه B المپیک، تیم‌های روسیه و لهستان هستند و در مقایسه با گروه A کارمان تا حدودی راحت‌تر است. هدف اصلی ما صعود به دور دوم و پس از آن حضور در بین 4 تیم برتر مسابقات المپیک است و امیدواریم که بتوانیم به این مهم دست یابیم.»

او در پاسخ به این سؤال که آیا می‌توانی جای فرهاد ظریف را که سال‌ها در تیم ملی درخشید پر کنی؟ می‌افزاید: «در انتخابی المپیک و لیگ جهانی نشان دادم که می‌توانم جای فرهاد ظریف را پر کنم و امیدوارم که بتوانم به این روند ادامه دهم و جواب اعتماد کادر فنی را با انجام بازی‌های خوب در المپیک بدهم.»

لیبروی تیم ملی والیبال ایران با اشاره به پشتیبانی مردم از تیم ملی والیبال می‌گوید: «در سال‌هایی که والیبال به اوج رسید، مردم بهترین پشتیبان تیم ملی بودند و از تیم ملی بخوبی حمایت کردند. امیدوارم با کسب نتیجه خوب بتوانیم جواب زحمات مردم را بدهیم.»

مرندی در خصوص لباس کاروان ایران در المپیک و انتقاداتی که ورزشکاران و مردم نسبت به مدل و رنگ این لباس‌ها داشتند، می‌افزاید: «خوشبختانه همه در این مورد صحبت کردند و نسبت به این موضوع واکنش نشان دادند. مراسم رژه را کل دنیا می‌بینند و این مراسم به عنوان حمل پرچم کشورمان برگزار می‌شود، بهتر بود لباس‌های مناسب تری برای کاروان در نظر می‌گرفتند. به هر حال امیدوارم که این لباس‌ها تغییر کند.»


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
اخبار روز
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین